ROZDZIAŁ I – Rewalidacja – podstawowe pojęcia, cele, zasady ROZDZIAŁ II – Co mówią przepisy prawne? ROZDZIAŁ III – Dokumentacja: Program zajęć rewalidacyjnych, dziennik zajęć ROZDZIAŁ IV – Wskazówki do… Zobacz więcej
Dziecko ze spektrum autyzmu w codziennym funkcjonowaniu doświadcza wielu trudności, m.in. w sferze społecznej, emocjonalnej, komunikacyjnej, a także w obszarze aktywności i zainteresowań. Znakomitym polem do pracy nad tymi trudnościami… Zobacz więcej
Warsztat pracy pedagoga specjalnego was last modified: 29 sierpnia, 2022 by Administrator portalu
Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy na temat zaburzenia, jakim jest afazja, wzbogacenie warsztatu pracy z dzieckiem/uczniem z afazją Jak pracować z dzieckiem z afazją? was last modified: 9 stycznia, 2021… Zobacz więcej
Moduł I – Terapia psychopedagogiczna osób ze spektrum autyzmu was last modified: 3 stycznia, 2021 by Administrator portalu
Moduł I – Nadpobudliwość w ujęciu teoretycznym Moduł II – Praca z dzieckiem nadpobudliwym Moduł III – Praca nad objawami nadpobudliwości Moduł IV – Aspekt wychowawczy pracy z dzieckiem nadpobudliwym… Zobacz więcej
Moduł I – Część teoretyczna Moduł II – Część praktyczna Terapia ręki – wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych was last modified: 3 stycznia, 2021 by Administrator portalu
Moduł I – Rozwój mowy Moduł II – Zaburzenia mowy Moduł III – Wspieranie rozwoju mowy – praktyka Stymulacja rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym was last modified: 7… Zobacz więcej
Moduł I – Zespół Aspergera w świetle literatury Moduł II – Kryteria diagnostyczne zespołu Aspergera Moduł III – Problemy pojawiające się na różnych etapach rozwoju dziecka Moduł IV – Radości… Zobacz więcej
Moduł 1 Wczesne wspomaganie – co każdy terapeuta wiedzieć powinien Moduł 2 Stymulacja zmysłowa dziecka objętego wczesnym wspomaganiem rozwoju Moduł 3 Praca z rodzicami dziecka objętego wczesnym wspomaganiem rozwoju Wczesne… Zobacz więcej