III Ogólnopolskie Sympozjum Logopedyczne. Diagnoza i terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy

Opublikowano: 26 kwietnia 2019 roku

W imieniu firmy KOMLOGO serdecznie zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Sympozjum Logopedycznym, które odbędzie się w dniach 5-6 października w Wieliczce

Program Sympozjum

CZĘŚĆ I – 5 października
  • Problem zaburzeń głosu i połykania u noworodków i niemowląt
  • Opieka logopedyczna dziecka przedwcześnie urodzonego
  • Diagnoza logopedyczna i neurologopedyczna dla celów terapii
  • Diagnostyka dysfagii: test wodny, czy coś więcej? Perspektywa szwajcarska
  • Kwestionariusz czy test? Logopedyczne narzędzia diagnostyczne
  • Od wady wymowy do karmienia sondą – pytania o kompetencje logopedy
CZĘŚĆ II – 5 października
  • Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego – KOJD-AFA. Praktyczne zastosowanie
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF – test do badania słuchu fonemowego u dzieci w wieku od trzech do siedmiu i pół lat. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego
  • Karty Oceny Gotowości Szkolnej – KOGS – test do diagnozy gotowości szkolnej dzieci sześcioletnich. Ocena wiedzy i umiejętności
  • Karty Oceny Zachowania i Emocji – KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
  • Autorska metoda terapii rotacyzmów i pararotacyzmów
  • Badanie lateralizacji całościowej u dziecka – nowe standardy postępowania. Diagnostyka i programowanie terapii.
  • „Każdy ma coś czego nie ma inny ktoś”- zaproszenie uczniów pełnosprawnych do świata niepełnosprawnych czyli jak rozmawiać z uczniami pełnosprawnymi na temat niepełnosprawności intelektualnej na przykładzie trisomii21
  • Podmiotowe i przedmiotowe metody diagnostyczne dysfagii u dorosłych
  • Strategie wczesnego postępowania logopedycznego u dzieci z Zespołem Downa
  • Wielopostaciowość mutyzmu wybiórczego i jego terapia
  • Wprowadzenie do Integracji odruchów ustno-twarzowych wg dr Svetlany Masgutovej
  • Życie (nie tylko praca) z dziećmi z wadą słuchu
  • Wstęp do logopedii międzykulturowej – diagnoza logopedyczna i kształcenie sprawności językowych u dziecka z dwujęzycznością polsko-obcą.
  • Diagnoza i wspieranie zdolności „podwójnie wyjątkowych”
Ciąg dalszy programu Sympozjum oraz szczegółowe informacje tutaj

 

Bookmark the permalink.

Inne artykuły z tej kategorii:

Dodaj komentarz