Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny

Autor: Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Opublikowano: 20 lipca 2016 roku.

  1. Imię i nazwisko ucznia:
  2. Data i miejsce urodzenia:
  3. Adres zamieszkania ucznia:
  4. Imiona i nazwiska prawnych opiekunów:
  5. Rok szkolny:
  6. Grupa przedszkolna:
  7. Imię i nazwisko wychowawcy:
  8. Dokumentacja diagnostyczna dziecka: Diagnoza funkcjonalna (załącznik 1)
  9. Rodzaj niepełnosprawności: Niepełnosprawność intelektualna związana z zespołem Downa (podejrzenia niepełnosprawności intelektualnej w stopniu lekkim)
  10. Diagnoza medyczna: brak danych
  11. Główne kierunki pracy z uczniem:

A) Rozwój fizyczny:

  • Rozwijanie motoryki dużej
  • Rozwijanie motoryki małej
  • Rozwijanie koordynacji ruchowej
  • Rozwijanie samoobsługi

B) Rozwój społeczno-moralny:

  • Rozwijanie funkcjonowania emocjonalnego
  • Rozwijanie funkcjonowania społecznego

C) Rozwój intelektualny:

  • Stymulacja procesów poznawczych: procesy uwagi, myślenie, pamięć, spostrzeganie
  • Usprawnianie mowy
  • Rozwijanie wrażeń zmysłowych ( z naciskiem na poczucie równowagi)

PS-20160720

Pobierz cały materiał

 

Autor: Margareta Krauze, Angelika Tchórzewska

Bookmark the permalink.

Zbliżające się szkolenia online w naszej akredytowanej placówce doskonalenia nauczycieli:

Dodaj komentarz