Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu na stopień zawodowy nauczyciela mianowanego

Autor: Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Opublikowano: 31 maja 2024 roku.

Sprawozdanie

z realizacji planu rozwoju zawodowego w okresie stażu

na stopień zawodowy nauczyciela mianowanego

Zespół Szkolno-Przedszkolny

Paszowice, 3.06.2024 r.

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: 

Nazwa szkoły: Zespół Szkolno-Przedszkolny

Opiekun stażu:

Imię i nazwisko dyrektora szkoły:                                                      

Pełniona funkcja: nauczyciel przedszkola                                                                                               

Okres stażu: 01.09.2023 r. – 31.05.2024 r.                                    

Posiadane kwalifikacje: magister pedagogiki

Studia I stopnia

Kolegium Karkonoskie PWSZ w Jeleniej Górze

Kierunek: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i resocjalizacyjna                                                              

Studia II stopnia 

Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości WSZiP w Wałbrzychu                                             

Studia podyplomowe                                                                                                   

Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w Wałbrzychu

Kierunek: Oligofrenopedagogika

Wstęp

Staż na stopień nauczyciela mianowanego rozpoczęłam 01.09.2023 roku, był to czas wielu doświadczeń i  zmian. Od 3 lat pracuję w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Paszowicach na stanowisku nauczyciela przedszkola.

Od początku swojej pracy starałam się umiejętnie organizować i doskonalić swój warsztat oraz wykorzystywać nabyte doświadczenie w celu podniesienia jakości pracy własnej i przedszkola. Skonstruowany przeze mnie, we współpracy z opiekunem stażu, plan rozwoju zawodowego był podstawą do podejmowania nowych, efektywnych działań. Starałam się, aby realizacja zadań założonych w planie była zgodna ze specyfiką pracy przedszkola i potrzebami dzieci. Realizacja ta wymagała współpracy, zarówno z rodzicami, nauczycielami, jak również z dyrekcją szkoły.

Okres stażu był dla mnie czasem poświęconym wszechstronnemu rozwojowi osobistemu, poznaniu zarówno swoich możliwości i zdolności, jak i słabszych stron, nad którymi pracowałam. Wdrażałam nowe przedsięwzięcia, uczestniczyłam w pracach zespołów zadaniowych, starałam się uatrakcyjnić przedszkolne życie dzieci, by uzyskać jak najlepsze efekty dydaktyczne i wychowawcze. Potrzeby dzieci zawsze wyznaczały kierunek mojej pracy, a podjęte przeze mnie działania wpłynęły na wzrost jej jakości i przyczyniły się do jeszcze lepszego funkcjonowania przedszkola/szkoły.

W oparciu o wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego przedstawiam wykonanie zadań zawartych w planie rozwoju zawodowego.

§ 7. ust 2. pkt 1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust 3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w trakcie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją

Pobierz cały dokument

Autorka: Anna Korybska – Czytelniczka Portalu

Bookmark the permalink.

Zbliżające się szkolenia online w naszej akredytowanej placówce doskonalenia nauczycieli:

Dodaj komentarz