Temat: Co wiemy o bohaterach lektury „Charlie i fabryka czekolady”. Określanie cech charakteru, rozpoznawanie emocji.
Cele:
Metody pracy:
Formy pracy:
Środki dydaktyczne: Książka „Charlie i fabryka czekolady”, zeszyt, długopis, ołówek, kredki, kartony.
Uczniowie:
Dwóch chłopców klasy V posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (lekka niepełnosprawność intelektualna).
Przebieg zajęć
I Część wstępna:
II Część druga:
III Część trzecia:
Opracowała: Agata Bochnacka
Materiał nadesłany przez Czytelniczkę portalu Pedagogika Specjalna – portal dla nauczycieli
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…
,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…
Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…
Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…
Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…