– zaznajomienie się ze sposobami spędzania czasu w bibliotece;
– poznanie zasad korzystania z biblioteki – regulaminu bibliotecznego;
– poznanie sposobów obchodzenia się z książką;
– zdobycie dyplomu pasowania na czytelnika
– orientacyjny czas: łącznie 90 minut
45 minut – I część przysposobienia czytelniczego, podczas której odbędzie się zwiedzanie poszczególnych części bibliotecznych, zostanie omówiony regulamin biblioteki, sposoby dbania o książki i inne materiały biblioteczne (czasopisma, multimedia, plansze) oraz próba mądrości
45 minut – II część przysposobienia czytelniczego, podczas której odbędzie się pasowanie na czytelnika, wręczenie dyplomów i małych niespodzianek oraz będzie przeznaczony czas na swobodne poruszanie się po pomieszczeniach bibliotecznych oraz zaprzyjaźnianie się z książkami i materiałami bibliotecznymi z możliwością wypożyczenia ich do domu (pod nadzorem nauczyciela bibliotekarza, wychowawcy klasy oraz nauczyciela wspomagającego)
I część
II część
Autor: Ilona Rudzińska
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…
,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…
Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…
Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…
Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…