Wiadomości

Konkurs fotograficzny dla gimnazjów specjalnych

 

Z przyjemnością informujemy, że objęliśmy patronat medialny nad konkursem fotograficznym „Uroki naszej okolicy”.

 

Uczniowie szkół specjalnych, podobnie jak ich rówieśnicy ze szkół masowych, chętnie uczestniczą w konkursach. Wykonywanie prac grupowych integruje młodzież oraz zbliża do nauczycieli, z którymi wspólnie mierzą się z zadaniem.

Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce zaprasza do udziału w konkursie fotograficznym „Uroki naszej okolicy II”.

Do udziału zapraszamy indywidualnych uczniów oraz grupy – klasy, kółka zainteresowań, uczęszczających do gimnazjów specjalnych (niepełnosprawność intelektualna), którzy pod opieką swoich nauczycieli wykonają album zawierający ok. 10 zdjęć, ukazujący uroki swego regionu.

Praca powinna także zawierać krótki opis przedstawionego terenu. Pierwsza edycja konkursu stała się pretekstem do spotkania gimnazjalistów z różnych stron Polski, wspólnie spędzonych chwil podczas zwiedzania Wieliczki oraz nawiązania znajomości, które owocują odwiedzinami.

O konkursie można przeczytać na stronie https://urokinaszejokolicy.wordpress.com lub stronie szkoły – organizatora.

Zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem.

 

W imieniu organizatorów
Krystyna Kluska

 

Konkurs fotograficzny dla gimnazjów specjalnych was last modified: 26 października, 2022 by Pedagogika Specjalna - portal dla nauczycieli
Share
Published by
Pedagogika Specjalna - portal dla nauczycieli
Tagi: konkursy

Recent Posts

Scenariusz zajęć prowadzonych metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym Data zajęć: Miejsce…

2 godziny temu

Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej – konspekt zajęć w oddziale rewalidacyjno-wychowawczym

Tematyka zajęć: Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników zajęć. Placówka:…

22 godziny temu

Depresja dzieci i młodzieży. Uwarunkowania, objawy, działania profilaktyczne i terapeutyczne

Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…

2 dni temu

Scenariusz zajęć rewalidacyjnych – Czym jest konflikt i jak sobie z nim radzić?

Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (8-12 lat) Data…

2 dni temu

Związek dłoni z kompleksem ustno-twarzowym – zalecenia terapeutyczne

Już w życiu płodowym zaobserwować można przejawy związku dłoni z obszarem ustno-twarzowym. Około ósmego tygodnia…

6 dni temu

Konspekt zajęć edukacyjno-terapeutycznych w klasie IV – Moje śniadanie. Dbam o higienę po posiłku

Konspekt zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym, autyzm - klasa IV Temat:…

6 dni temu