Klasa: VII-VIII b
Data: 02.10.2018 r.
Czas zajęć: 45 min.
Cel główny:
Cele operacyjne – uczeń:
Metody pracy:
pokaz, obserwacja, pogadanka
Formy pracy:
indywidualna, grupowa
Środki dydaktyczne:
karteczki z nazwami darów jesieni, ilustracje przedstawiające dary jesieni, zeszyt, klej, karteczki z imionami, porą roku, miesiącem, dniem tygodnia, rzutnik, prezentacja multimedialna
Opracowanie: Ewelina Lemanek
Materiał nadesłany przez Czytelniczkę portalu Pedagogika Specjalna – portal dla nauczycieli
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…
,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…
Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…
Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…
Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…