Prowadzący: Aneta Bil
Uczeń z klasy: IV
Czas trwania: 30 minut
Forma pracy: zajęcia indywidualne
1. Powitanie z uczniem.
2. Rymowanka wprowadzająca w dobry nastrój:
Dzień Dobry
Witam Cię
Piękny mamy dziś dzień
Jestem ja, jesteś ty, raz, dwa trzy
3. Zaprezentowanie przez nauczyciela tematu zajęć z przekierowaniem uwagi na tacę, na której są przedmioty do zajęć.
4. Przygotowywanie placka – nauczyciel wolno wypowiada słowa pokazując jednocześnie sposób wykonania określonej czynności. Uczeń naśladuje dłońmi ugniatanie, wyciskanie oraz wałkuje masę solną.
5. Nauczyciel podaje tackę do uformowania placka; uczeń przenosi ciasto na tackę wykonując zadania kolejno:
6. Nauczyciel udziela informacji o aktywności ucznia na zajęciach, wspólnie z uczniem nazywa poszczególne czynności i podaje uczniowi pudełeczko. Uczeń otwiera pudełko, wyjmuje i przypina sobie znaczek (uśmiechnięty emoticon).
7. Nauczyciel żegna się z uczniem mówiąc „Do widzenia”.
Autor: Aneta Bil – Czytelniczka Portalu
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…
,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…
Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…
Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…
Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…