Warsztat pracy

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego

Okres stażu: od 01.09.2013 roku

do 31.05.2016 roku

 

mgr ANNA Wxxxxxxx

 

CZĘŚĆ A – PODSTAWOWE INFORMACJE O NAUCZYCIELU

Imię i nazwisko nauczyciela:                       ANNA Wxxxxxxxxxx

Nazwa szkoły:                                               Zespół Szkół

Stanowisko:                                                  Psycholog szkolny

Data rozpoczęcia stażu:                               1 września 2013 roku

Czas trwania stażu:                                      2 lata i 9 miesięcy

Opiekun stażu:                                            

Przewidywana data zakończenia stażu:    31.05.2016 r.

Posiadane kwalifikacje:

  • ukończone studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II na kierunku psychologia, posiadany tytuł : magister psychologii,
  • ukończone studia podyplomowe na Lubelskiej Szkole Wyższej na kierunku przygotowanie pedagogiczne.

Cel główny:

  • uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

Cele szczegółowe:

  1. Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej,
  2. Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły,

Pogłębianie wiedzy i umiejętności służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.

Pobierz cały, szczegółowy plan rozwoju zawodowego

Autor: Anna Wojda

 

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego was last modified: 26 października, 2022 by Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Share
Published by
Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna

Recent Posts

Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji – scenariusz zajęć rewalidacyjnych w ogrodzie

Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…

3 dni temu

Diagnostyka w pedagogice specjalnej

1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…

4 dni temu

V Niebieski Bieg Świadomości Autyzmu – relacja

,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…

7 dni temu

Otwierając Drzwi do Świata – Moje Doświadczenia z Programu Erasmus plus

Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…

2 tygodnie temu

Umysł ścisły u dziecka – jak wspierać pasje?

Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…

2 tygodnie temu

Realizacja podstawy programowej dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną

Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…

2 tygodnie temu