1. Przeczytaj opowiadanie.
Kilka osób z naszej klasy wybrało się na spacer do lasu. Schodziliśmy powoli w dół. Nastał wieczór i od zachodu zaczął wiać silny wiatr, który zapowiadał silny mróz. Wszystkich ogarnął niepokój.
2. Wypisz z tekstu wyrazy z „ó” i dopisz do nich wyrazy uzasadniające pisownię.
………………………………………………………….
………………………………………………………….
………………………………………………………….
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
3. Podkreśl wymieniające się litery.
4. Ułóż trzy zdania z wybranymi wyrazami z „ó”.
1. ………………………………………………………………..
…………………………………………………………………..
2. ………………………………………………………………..
…………………………………………………………………..
3. ………………………………………………………………..
…………………………………………………………………..
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…
,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…
Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…
Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…
Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…