W ocenie zespołu po dokonaniu w II semestrze roku szkolnego 2019/2020 analizy wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy XX, nie wymaga realizowania wybranych zajęć edukacyjnych w formie indywidualnej w I semestrze roku szkolnego 2020/2021.
Czytelne podpisy członków zespołu:
Data zapoznania się z wielospecjalistyczną oceną poziomu funkcjonowania uczennicy w II semestrze roku szkolnego 2019/2020…………………………………
Data otrzymania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy w II semestrze roku szkolnego 2019/2020……..……………………………
……………………………………..
Pieczęć i podpis dyrektora szkoły
……………………………………..
Podpisy rodziców
Autor: Anita Orzechowska – Czytelniczka Portalu
Autyzm jest zaburzeniem neurorozwojowym, które charakteryzuje się trudnościami w społecznej komunikacji, a jego podłoże sięga…
Uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół Nr 16 w Białymstoku uczestniczą w projekcie Erasmus+ pt. „I'm Private,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym Data zajęć: Miejsce…
Tematyka zajęć: Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników zajęć. Placówka:…
Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (8-12 lat) Data…