Autyzm

Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Uczennicy z zespołem Aspergera za II okres

W ocenie zespołu po dokonaniu w II semestrze roku szkolnego 2019/2020 analizy wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy XX, nie wymaga realizowania wybranych zajęć edukacyjnych w formie indywidualnej w I semestrze roku szkolnego 2020/2021.

Czytelne podpisy członków zespołu:

  1. Wychowawca:
  2. Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne/zajęcia rewalidacyjne: Anita Orzechowska
  3. Nauczyciel języka angielskiego:
  4. Pedagog szkolny:
  5. Psycholog szkolny:

Data zapoznania się z wielospecjalistyczną oceną poziomu funkcjonowania uczennicy w II semestrze roku szkolnego 2019/2020…………………………………

Data otrzymania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy w II semestrze roku szkolnego 2019/2020……..……………………………

……………………………………..
Pieczęć i podpis dyrektora szkoły

……………………………………..
Podpisy rodziców

Pobierz dokument

Autor: Anita Orzechowska – Czytelniczka Portalu

Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Uczennicy z zespołem Aspergera za II okres was last modified: 23 października, 2022 by Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Share
Published by
Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna

Recent Posts

Współpraca szkoły z rodzicem ucznia w spektrum autyzmu

Autyzm jest zaburzeniem neurorozwojowym, które charakteryzuje się trudnościami w społecznej komunikacji, a jego podłoże sięga…

2 dni temu

Projekt Erasmus+ pt. „I’m Private, I Can Fight for Climate Change via Social Media”

Uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół Nr 16 w Białymstoku uczestniczą w projekcie Erasmus+ pt. „I'm Private,…

2 dni temu

Scenariusz zajęć prowadzonych metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym Data zajęć: Miejsce…

3 dni temu

Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej – konspekt zajęć w oddziale rewalidacyjno-wychowawczym

Tematyka zajęć: Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników zajęć. Placówka:…

4 dni temu

Depresja dzieci i młodzieży. Uwarunkowania, objawy, działania profilaktyczne i terapeutyczne

Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…

5 dni temu

Scenariusz zajęć rewalidacyjnych – Czym jest konflikt i jak sobie z nim radzić?

Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (8-12 lat) Data…

5 dni temu