Jestem pełnowymiarowym dzieckiem
Moje zmysły są rozstrojone
Odróżniaj „Nie chcę” (mój wybór) od „Nie mogę” (nie jestem w stanie)
Jestem do bólu konkretny, odbieram język w sposób dosłowny
Wsłuchuj się we wszystkie sposoby, na jakie próbuję się komunikować
Zobrazuj to sobie! Jestem wzrokowcem
Skup się i bazuj na tym, co potrafię, a nie na tym czego nie umiem
Pomóż mi w interakcjach społecznych
Ustal, co sprawia, że tracę nad sobą kontrolę
Kochaj mnie bezwarunkowo
Ellen Notbohm
Autyzm jest zaburzeniem neurorozwojowym, które charakteryzuje się trudnościami w społecznej komunikacji, a jego podłoże sięga…
Uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół Nr 16 w Białymstoku uczestniczą w projekcie Erasmus+ pt. „I'm Private,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym Data zajęć: Miejsce…
Tematyka zajęć: Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników zajęć. Placówka:…
Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (8-12 lat) Data…