Diagnoza ucznia: autyzm
Uczeń: klasa VIII
Cel główny:
Cele szczegółowe:
1. Rozwój społeczno – emocjonalny ucznia:
2. Kształcenie umiejętności rozkodowania znaczeń, poleceń i informacji:
3. Usprawnianie pamięci słuchowej i fonologicznej:
4. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania wolnego czasu.
5. Wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych – stała pomoc w opanowaniu bieżącego materiału.
6. Ćwiczenia spostrzegawczości i koncentracji uwagi.
7. Motywowanie ucznia do podejmowania wysiłku umysłowego poprzez częste stosowanie zachęt i pochwał.
8. Wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa i samooceny ucznia.
Metody:
Plan rewalidacji indywidualnej dla ucznia z autyzmem opracowała: Aleksandra Lenart
Materiał nadesłany przez Czytelniczkę portalu Pedagogika Specjalna – portal dla nauczycieli
Temat: Metoda 6 klocków w doskonaleniu motoryki małej. Ćwiczenia percepcji wzrokowej i koordynacji ręka –…
Data i miejsce: 07.11.2022 r., świetlica szkolna, w godzinach od 9:15 - 10:15 Osoby odpowiedzialne:…
Temat: Regulacja napięcia mięśniowego. Data: 25.03.2024 r. Prowadzący: Kamila Kopczyńska Cele główne: kontrola postawy kontrola…
Temat lekcji: Rozwijanie uwagi i pamięci słuchowej oraz wzrokowej - „Zimowy świat”. Ćwiczenia logicznego myślenia. Klasa:…
Scenariusz zajęć rewalidacyjnych, I etap edukacyjny, 60 minut Temat: W świecie kolorów. Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej.…
Wiosna wydaje się być doskonałym czasem, aby odetchnąć pełną piersią. Przyroda budzi się do życia,…