magnetofon, miski, truskawki, tłuczek, pojemniki, farba czerwona, zielona, szablony z ilustracją truskawki, oliwka do masażu
Wszyscy w kole tu siedzimy,
każdy czyjąś rękę trzyma,
i dzień dobry już mówimy.
Tak zabawa się zaczyna.
Literatura:
Autor: Małgorzata Sudakowska – pedagog specjalny – Czytelniczka Portalu
Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (8-12 lat) Data…
Już w życiu płodowym zaobserwować można przejawy związku dłoni z obszarem ustno-twarzowym. Około ósmego tygodnia…
Konspekt zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym, autyzm - klasa IV Temat:…
Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…
1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…