Zespół po dokonaniu w I semestrze roku szkolnego 2019/2020 analizy wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy w dniu 13 stycznia 2020 r. zdecydował, że w II semestrze XX nie wymaga realizowania wybranych zajęć edukacyjnych w formie indywidulnej.
Czytelne podpisy członków zespołu:
1……………………………………………… wychowawca, edukacja wczesnoszkolna
2 Anita Orzechowska pedagog specjalny, nauczyciel współorganizujący kształcenie
3……………………………………………… pedagog szkolny
4……………………………………………… psycholog szkolny
5……………………………………………… nauczyciel języka angielskiego
Data zapoznania się z wielospecjalistyczną oceną poziomu funkcjonowania uczennicy w I semestrze roku szkolnego 2019/2020……………………………………
Data otrzymania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczennicy w I semestrze roku szkolnego 2019/2020……..……………………………
……………………………………………………………………
Pieczęć i podpis dyrektora szkoły
……………………………………………………………………
Podpisy rodziców
Autor: Anita Orzechowska – Czytelniczka Portalu
Wiosna wydaje się być doskonałym czasem, aby odetchnąć pełną piersią. Przyroda budzi się do życia,…
Autyzm jest zaburzeniem neurorozwojowym, które charakteryzuje się trudnościami w społecznej komunikacji, a jego podłoże sięga…
Uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół Nr 16 w Białymstoku uczestniczą w projekcie Erasmus+ pt. „I'm Private,…
Imię i nazwisko prowadzącego zajęcia: Uczestnicy: dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym Data zajęć: Miejsce…
Tematyka zajęć: Rozwijanie wrażliwości i kreatywności artystycznej zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników zajęć. Placówka:…
Depresja to stan patologicznego zaburzenia nastroju, trwający dłuższy czas, któremu najczęściej towarzyszy dezorganizacja aktywności człowieka,…