Szkoła podstawowa

Scenariusz zajęć warsztatowych – Jaki jestem? – trening budowania pozytywnej samooceny

Temat: Jaki jestem? – trening budowania pozytywnej samooceny

Oddział integracyjny w Szkole Podstawowej

kl. IV

Przedmiot:

Zajęcia z wychowawcą

Cel główny:

Budowanie pozytywnego obrazu siebie

Cele operacyjne:

Metody nauczania:

rozmowa z uczniami, burza mózgów 

Typ lekcji: 

warsztatowa

Formy pracy:

  • grupowa
  • indywidualna zróżnicowana
  • zbiorowa

Środki dydaktyczne:

kartki, taśma, mazaki, naklejki

Przebieg zajęć:

Autor: Monika Działak – Czytelniczka Portalu

Scenariusz zajęć warsztatowych – Jaki jestem? – trening budowania pozytywnej samooceny was last modified: 22 października, 2022 by Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Share
Published by
Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna

Recent Posts

Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji – scenariusz zajęć rewalidacyjnych w ogrodzie

Temat: Rozwijanie sprawności ruchowej, umiejętności obserwacji i wykorzystywania informacji w działaniu - zajęcia w ogrodzie.…

6 dni temu

Diagnostyka w pedagogice specjalnej

1. Rola diagnozy w projektowaniu działań rewalidacyjnych, wychowawczych i kompensacyjnych Diagnoza w pedagogice specjalnej obejmuje…

1 tydzień temu

V Niebieski Bieg Świadomości Autyzmu – relacja

,,Solidarność musi iść przed walką (…) co to znaczy solidarność? Solidarność to znaczy sposób bytowania…

1 tydzień temu

Otwierając Drzwi do Świata – Moje Doświadczenia z Programu Erasmus plus

Przez lata pracy jako nauczyciel i pedagog specjalny nigdy nie przypuszczałam, że będę miała okazję…

2 tygodnie temu

Umysł ścisły u dziecka – jak wspierać pasje?

Często o wyborze ścieżki kariery decydują umiejętności rozwijane od najwcześniejszych lat. Rolą rodzica jest wytropienie…

3 tygodnie temu

Realizacja podstawy programowej dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną

Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym ma za zadanie…

3 tygodnie temu