Autor: Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Opublikowano: 22 września 2015 roku.
Zachowanie
Uczennica zna i stosuje zasady kulturalnego zachowania, używa form grzecznościowych. Jest miła, spokojna. Umie cieszyć się z własnych osiągnięć i odczuwa satysfakcję z wykonanego zadania.
Funkcjonowanie w środowisku
Uczennica sprawnie i logicznie wypowiada się na znane i bliskie tematy. Czyta, pisze i liczy na konkretach. Zna i rozumie pojęcia czasowe, przestrzenne, wymienia dni tygodnia i nazwy miesięcy. Dostrzega różnice i podobieństwa. Rozumie rolę pieniędzy, rozróżnia monety i banknoty. Zauważa zmiany dokonujące się w przyrodzie i w najbliższym otoczeniu.
Muzyka z rytmiką
Lubi słuchać muzyki, zna teksty kilku piosenek i umie je zaśpiewać. Ilustruje ruchem proste melodie. Poprawnie odtwarza krótkie rytmy, rozpoznaje i różnicuje dźwięki.
Plastyka
Prace plastyczne wykonuje chętnie. Wykorzystuje różne techniki plastyczne – maluje, rysuje, wykleja, składa. Wypełnia kontury z zachowaniem linii. Dba o estetykę wykonywanych prac.
Technika
Korzysta z różnych urządzeń technicznych i audiowizualnych domowego użytku z zachowaniem bezpieczeństwa. Posiada umiejętność prostej obsługi komputera. Manipuluje tworzywem, szereguje, wkłada, wyjmuje, nawleka, przesypuje, lepi.
Opracowała: Renata Janik