Doświadczenie wpływu muzyki i filmu na nasze emocje – scenariusz zajęć terapeutycznych

Autor: Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Opublikowano: 18 sierpnia 2020 roku.

Scenariusz zajęć terapeutycznych dla uczniów na III etapie edukacji, przeprowadzonych przez Nauczyciela/Trenera/Pedagoga

Temat: Doświadczenie wpływu muzyki i filmu na nasze emocje [1]


Czas: 

90 minut

Cel ogólny:

Doświadczenie wpływu, jaki wywiera muzyka i film na nasze emocje

Cele szczegółowe:

  • Zapoznanie z filmoterapią jako metodą pozwalającą przepracować życiowe problemy
  • Doświadczenie wpływu muzyki na nasze odczucia
  • Rozpoznawanie emocji innych osób
  • Poszerzenie umiejętności rozumienia emocji innych osób
  • Rozwinięcie umiejętności recepcji utworu muzycznego i filmowego

Scenariusz zajęć

Pobierz scenariusz

[1] Ten scenariusz zajęć bazuje na konspekcie opracowanym w ramach udziału w Szkole Trenerów Progress i opiera się na cyklu Kolba (nauka przez doświadczenie). W przebiegu zajęć przedstawione zostały przede wszystkim wypowiedzi i polecenia trenera skierowane do uczniów.

Autor: Karolina Raczyńska – Czytelniczka Portalu

Bookmark the permalink.

Zbliżające się szkolenia online w naszej akredytowanej placówce doskonalenia nauczycieli:

Dodaj komentarz