Autor: Czytelnik Portalu Pedagogika Specjalna
Opublikowano: 8 listopada 2015 roku.
Indywidualny Program
Edukacyjno – Terapeutyczny
dla ucznia
………………
z klasy …………….
PROGRAM DOSTOSOWANY JEST DO POTRZEB I MOŻLIWOŚCI DZIECKA
ZGODNIE Z ORZECZENIEM NR …………. z dn. …………….
O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO
WYDANYM PRZEZ PORADNIĘ PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNĄ NR …w ……………..
Podstawa prawna :
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 24 lipca 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych.
Oraz
- Ustawę z dnia 7 września 1991 r. O Systemie Oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. Zm.),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
(Dz. U. z 2009 r. Nr 4, poz. 17),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz.U. Nr 89, poz. 730)
……………………….
podpis Dyrektora
Autor: Anna Matejek